پلارژین خیلی خوبه. برا ابریزش سرفه. کلا سرما خوردگی خوبه..
روزی سه بار هر بار دوتا قطره چکون بده تا چند روز خدب میشه
اگه فقط آبریزش بینی شربت سیتریزین یا نئوتادین یا فکسوفنادین....
اگه حالت سرما خوردگی کلی هم داره شربت پلارژین هم بده
دختر منم پلارژین فعلا دارم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.