۵ پاسخ

توی پتو تکون میدادم آروم میشد
و همه دارو ها رو بنظرم امتحان نکن بدن بچه اذیت میشه ،همه دارو عصاره زیره سیاه و شوید هر بچه ای به یه چیزی میسازه تازه ممکنه یه شب بسازه یه شب نسازه
کولیک واسه رشد و بزرگ شدن روده هاست
خدا بهمون توان میده حتما

فقط دایمتیکون وای من همه چی امتحان کردم این معجزه کرد برامون
و اینکه گشنه هم بود با شیرم سیر نمیشد و من حالیم نبود، چند شب شیر خشک دادم خورد خابید دیدم گشنگی هم بوده علت گریه هاش...

عزیزم شاید گرسنشه بچه من گریه میکرد فکر‌میکردم‌کولیکه نگو گرسنه بود طفلی

نگوووووو😟😟 من امید‌ داشتم ۴۰ روزگی خوب بشه پسرم😥

فقط اینفاکول

سوال های مرتبط