فرزندپروری واکسن 18ماهگی تب اشتها شربت کوریزان

تصویر
۵ پاسخ

هیچ‌بشین خونه نرو بیرون 😂

منم همینجوریم. هرکاری میکنم بشینم خونه عصر و غروب دیگه احساس خفگی میکنم

الان یعنی اینو از هوش مصنوعی میخواستی بپرسی😂😂

خونه ی مامانت نرو ولی برو دور بزن روحیت عوض شه
منم انقد میرفتم خونه ی مامانم بچم ب من میگفت ابجی ب مامانم مامان
کم کردم درست شد 🥲الان هفته ایی ی بار میرم

خب برو چی میشه مگه؟

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی