هم هفته های من تکون بچه چجوری حس میکنین چجوریه اصن?

۲ پاسخ

من یه روز خیلی حس میکنم چند‌ روز یا حس نمیکنم یا خیلی کم حس میکنم

من تازه سه ۴ روزه یه ویبره ای زیردلم میره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد