خانوما هم هفته من حرکت های نینیتونو حس میکنین

۵ پاسخ

بله من حس میکنم

اره از 17و3روز

من چند وقت پیش دراز کشیده بودم دستمو گذاشتم رو شکمم یهو کل شکمم لرزید ،چند روز پیش داشتم راه میرفتم یه چیزی چرخید نمیدونم اینا بچس یانه

من از ۱۵هفته و۵روز حس کردم...شکم اولی از ۲۰هفته ولی این دومی رو زود حس کردم

جفتت چیه عزیزم من قدامی ام دو سه هفته نبض میزد الان دیگه سور خوردن حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری