همه چی عالییی
فقد جفتت پایینه و روی دهانه رحمته و با استراحت مطللللق کامل خوب میشی
ینی نگران نباش بچت جا ب جاش میکنه ولی ب شرطی ک استراحت مطلق باشی
و حتما حتمااااا دکتر منع رابطت میکنه چون خیلی خطرناکه
همه چیز خوبه فقط انگار نوشته جفتت کلا دهانه رحم رو پوشونده انگار میگن جفت سر راهی بهش، بهت نگفت استراحت داشته باشی و رابطه نداشته باشی؟
بله عالیه
همه چیز اوکیه ۱۸ هفته باید بری سونو دوباره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.