سلام این سونو ان تی الان خوبه؟همه چی

تصویر
۴ پاسخ

همه چی عالییی
فقد جفتت پایینه و روی دهانه رحمته و با استراحت مطللللق کامل خوب میشی
ینی نگران نباش بچت جا ب جاش میکنه ولی ب شرطی ک استراحت مطلق باشی
و حتما حتمااااا دکتر منع رابطت میکنه چون خیلی خطرناکه

همه چیز خوبه فقط انگار نوشته جفتت کلا دهانه رحم رو پوشونده انگار میگن جفت سر راهی بهش، بهت نگفت استراحت داشته باشی و رابطه نداشته باشی؟

بله عالیه

همه چیز اوکیه ۱۸ هفته باید بری سونو دوباره

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملورین/سیاوش🐣 مامان ملورین/سیاوش🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی