خانوما سونو گرافی ان تی خوبه همه چی

تصویر
۵ پاسخ

عدد ان تی ام بالاس یا سلفری مینویسه یا آزمایش ژنتیک

عدد انتی بالاست احتمالا دکتر ازمایش ژنتیک یا سلفری بنویسه

حتما استراحت کن خیلیییی. فقط برا سرویس و غذا خوردن بلند شو فقط دراز بکش ک ب امید خدا بالا بره

طول سرویکس یکم پایینه ، باید استراحت کنی و کارهای سنگین انجام ندی
فک کنم طول سرویکس نباید پایین تر از ۲۵ باشه

عزیزم طول سرویکس خیلی پایینه ت هفته تو. ب دکترت بگو یا مث من استراحت میده با شیاف یا سرکلاژ میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وپنجم بارداری