۴ پاسخ

قدش چند بود گلم

دختر منم همینقدر وزنش

پسرمنم شیرخشکیه وزن تولد۳۳۰۰ولی اصلاخوب وزن نمیگیره همیشه میبرم میگن کمه یکسالگی ۸۷۰۰بود

وزنش خوبه که
حساس نباش
پسرم وزن تولدش ۳۸۰۰
۱۵ ماهگی ۱۰ و هشصد

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو🌰🧿 مامان آرتا کوچولو🌰🧿 ۲ سالگی