۳ پاسخ

ده هفته و چند روزی؟🥲

بخاطر یبوست و دلپیچه اخه؟ 😐 اینو که ماهم داریم ولی اگه درد زیرشکم زیاد داری برو چکاپ ، اونطوری صبر کن انتی بشه، منم ۲۶ م نوبت انتی دارم

یبوست تو بارداری طبیعیه
زمان زیادی نمونده
بمون تا ان تی

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری