۴ پاسخ

وزنش خوبه تا سزارینیکم بالای۳کیلو میره اما اگ طبیعی بخوای بمونی تا۴کیلو میرسه

ضربان ۱۴۸ پایینه؟؟؟؟؟

الان خودت رفتی سونوگرافی یا دکتر فرستاد

برات. نوشته nst توصیه میشود رفتی گلم

سوال های مرتبط