۵ پاسخ

این موارد خیلی تخصصی پارامترهای مختلفی باید دیده بشه بهتره دکترتون بگه
الان ما هرکدوم بگیم ممکنه کلی استرس جدید بهتون بدیم

یکم عکسه تاره
ولی دور شکمش یا همون acزده ۴درصد؟
اگه اره چون زیر ۱۰درصده یکم مشکله دکترت چیزی نگفته؟
وزنشم حداقل باید ۲۸۰۰ میبود
بریچ هم که هست سزارینید کلا
مایع دور جنینونم اگر ۴هست خب کمه
واقعا دکتر هیچی نگفته؟
مثلا اینکه تقویتی بخور لیدی میل بخور یا اب و هندونه زیاد بخور برای اب دور جنین

دختر خاله من ۲۱۵۰بچش دنیا اورد الانم ماشالله بزرگ و تپل شده
نگران نباش ان شاءالله که سالم باشه خیلی درگیر اینچیزا نشو استرسم نگیر که برات خوب نیست

اره درس میگه رشد خوبی نداشته ،پودر لیدی میل بگیر صبح و شب بخور چون دوهفته بیشتر نمونده تا زایمان تا بلکم بچه وزن بگیره

بزن تو هوش مصنوعی

سوال های مرتبط