خانما کسی هست بچش شیرخشکی بوده بدون شیرمادر بزرگ شده🥹

۴ پاسخ

من یه ماه شیر خودمو دادم جنس شیرم خوب نبود دخترم اصلا وزن اضافه نکرد، الان شیرخشک میدم روزانه اگه بتونم دوبارم شیرخودمو میدم تو ۱۰ روز کلی فرق کرده

بله بچهای من شیر خشک میخورن کلا

من خواهرزاده دوستم الان هفت ماهشه و یه قطره هم شیر مادر نخورد.اینقدم تپلیهههههه

اره خیلی ها شیرخشکین

سوال های مرتبط