بیسکوییت یا مثلا نون خشک بذار بالای سرت. صبح که بیدار شدی اول اونو بخور بعد شروع کن کاراتو. تهوع نمیگیری دیگه
طبیعی شروع شده دیگگلم بيسکوئيت خشک بهور
طبیعیه شروع ویارتونه دیگه سعی کنید وعده های کم رو تو زمان های نزدیک بهم بخورید ک گشنه نمونید چون جدای ویار گشنگی تهووو داره
منم همینم وقتی گرسنمه تهوع دارم میخورم خوب میشم ولی باز رود همونجوری میشم خیلی هم بیحالم جون ندارم راه برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.