۹ پاسخ

من با بیمه ۲۵۰

من چنروز پیش رفتم فوق تخصص نوزادان با بیمه ۶۳۰ بود
بدون بیمه فک کنم ۸۰۰

بهمن ماهی من کلینیک اطفال مجیبیان رفتم ویزیت بدون بیمه 390 بود
بعد رفتم مطب دکتر ویزیت 460 بود

پارسال من 590 میدادم

دکتر پسرم‌۸۵۰

پارسال
۴۰۰مطب شخصی
کلینیک اطفال ۷۰۰

من امروز۶۰۰دادم

بدون بیمه ۴۶۰ بود با بیمه تامین اجتماعی هم ۳۰۰ الان نمیدونم دیگه

امسال شده ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دخترعزیزم🫀 مامان دخترعزیزم🫀 ۳ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی