من با بیمه ۲۵۰
من چنروز پیش رفتم فوق تخصص نوزادان با بیمه ۶۳۰ بود
بدون بیمه فک کنم ۸۰۰
بهمن ماهی من کلینیک اطفال مجیبیان رفتم ویزیت بدون بیمه 390 بود
بعد رفتم مطب دکتر ویزیت 460 بود
پارسال من 590 میدادم
دکتر پسرم۸۵۰
پارسال
۴۰۰مطب شخصی
کلینیک اطفال ۷۰۰
من امروز۶۰۰دادم
بدون بیمه ۴۶۰ بود با بیمه تامین اجتماعی هم ۳۰۰ الان نمیدونم دیگه
امسال شده ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.