۵ پاسخ

زایمان کردی بسلامتی؟
نیلا کوچولو خوبه؟

سلام عزیزم پیش چ دکتری میخوای زایمان کنی زایمان طبیعی هستی یا سزارین

من همه چی برده بودم ولی انقد حالم بد بود هیچکدوم لازمم نشد فقط پوشک و شورت و زیراندازیکبارمصزف استفاده کردم

خوراکی‌ها: نسکافه، خرما یا رطب، کمپوت گلابی و کمپوت آناناس، نبات و فلاسک چایی
لباس: یه دست لباس برای موقع ترخیص ترجیحا پیراهن بلند که شلوار نمی‌تونی بپوشی، شورت یکبار مصرف سرجی فیکس، پوشک بعد زایمان بزرگ، زیرانداز یکبار مصرف، کاور توالت فرنگی، دمپایی یا صندلی که راحت باشی باهاش، یه دست لباس راحتی هم محض احتیاط بردار اگه لباسای بیمارستان کثیف شد.

یکی دوتا دست لباس شارژر نوار بهداشتی بزرگ و کوچیک شونه اسپری یا مام دو سه تا پلاستیک ببر لباسی چیزی کثیف بشه بزاری داخل یه پلاستیک هم برای کفشت یسری خوراکی نسکافه قهوه چای هرکدومش دوس داری ببر چنتا شورت همینا

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد