مامانا برا سزارین بیهوشی بهتره یا بی خسی🥲😭

۱۴ پاسخ

تو هر دو زایمانم خودم بیهوشی کامل رو انتخاب کردم

قطعا بیهوشی کامل،من تجربه دوتا بیهوشی داشتم،هر دو خوب بود دومی بهتر،اصلا اذیت نشدم،هم موقع بیهوش شدن هم موقع بهوش اومدن خیلی راضی بودم

بی حسی عالیه

بی حسی اون آمپول خیلی درد داره ؟؟‌؟

منم بی حسی از کمر بودم

من میخوام این دفعه بگم بیهوش کنند اگه قبول کنن

بی حسی

من ک بی حس شدم عالی بود

بیهوشی اگر آپنه خواب و خفگی در خواب و ناراحتی قلبی نداری خوبه
ولی اگر داشته باشی با افت تنفسی به هوش میای و واقعا حس خفگی وحشتناکه و مرگ را به چش می بینی

بی حسی هم فقط لحطه امپول زدن باید ارامش داشته باشی

بی حسی

بی حسی

فکر نکنم دیگه بیهوش کنن
اغلب بی حسی انجام میدن

بی حسی بهتره

من بی حس بودم راضیم

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد