۶ پاسخ

منک میریزم دوسه ساعته اماده😁

۳/۴ب بعد حداقل بخوای جا بیفته قشنگ

توی زودپز که رب ساعت
اما توی قابلمه فکر میکنم 45 دقه تا 1 ساعت

اگه لپه هات دیروز باشه ساعتای ۴ و۵

تو زودپز نزاشتیش؟اگه گذاشته بودی تو زودپز دو سوته پخته بود

وای منم۱۱.۳۰گذاشتم😂۳به بعد

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی