من که فقط دارم وزن کم میکنم تا این لحظه
من امروز رفتم دکتر گفت وزنت پاینه برام شیرخشک لیدی میل نوشت ک وزنم بالا بره
وزنت چقدره اخه منم ۵۷بودم الان به خاطر ویار شدید ۵۳کیلوشدم
عزیزم اصلا حرف ماما برات اهمیت نداشته باشه برو پیش دکتر زنان دکتر اولذکه رفتم پیشش گفت ذصلا پیش ماما نرو چون اونا یه چیز دیگه میگن ما یه چیز دیگه وزن هیچ تاثیری روی جنین نداره در هر صورت جنین به وقتش خودش وزن میگیره ربطی به وزن شما نداره
وا مگه چند کیلیویی تو هنوز هفتمم پایینه من هنوز یه گرمم اضافه نکردم تو هفته های بالا تر دکترت بهت قرص و مکمل میده وزنت میره بالا بنظر برو زیر متخصص
خانم ماما تجویزی نداشتن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.