یهویی قطع نکن خیلی ضربه روحی میبینه کم کم
ماشاالله شبیه خودته فائزه😍
کم کم از شیر بگیر
مثلا فقط شبا شیرش بده
هنوز زود نیست گناه داره
بله کم کن ولی قط نکن گناه داره
منم مال پسرم کم کردم که غذا بخوره ولی قط نمیکنم تا همچنان ۲سالی
بلکه شاید شرایطشو ندارین ولی کم بده مثلا درمیان روز ۲بار بده
منم منتطرم یک سال و هشتشو پر کنه بگیرم ..ولی ب تطرم از شب شروع نکن ...از صبح شروع کن و حالا اکه سینست ی لاکی رژی بزن ک در طول روز هی آوند سراغت ببینه ک جیحیش خراب شده و تو دهنش بمونه
پروسه سختیه عزیزم باید مدام بغلش کنی صبور باشی ی هفته کفش آهنی بپوشی خوردنیهای متنوع بهش بده
منم یه هفته هست گرفتم راحت شدم دوروز تلخک زدم سه بار دهن زد دید بدمزه شده هی منو شوهرم میگفتیم اخ اخ شد دیگه نخورد.خیلی خوب غذا میخوره روزی دوتا لیوان شیر محلی با عسل بهش میدم
ببرش پارک سرگرم بشه براش خوراگیایی که دوست داره بخر
من تلخک زدم سه بارتست کرد دید بدمزست نیومد سمتم
چرا انقد زود میخوای از شیر بگیریش؟
وای چه پروسه سختیه😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.