۵ پاسخ

سلام من روز موعدم زدم منفی بود 4 روز بعدش زدم هاله انداخت خیلی زود زدی عزیزم

خوشگلم ، تا اسپرم و تخمک لقاح کنن و جنین تشکیل بشه ،بعد تقسیمات سلولی انجام بده حداقل سه روز طول میکشه، بعد باید حرکت کنه به سمت رحم، بعد تو رحم لانه گزینی کنه میشه حداقل یک هفته، و جنین هم به رشد خودش ادامه بده و بعد از ده دوازده روز تازه هورمون بارداری وارد خون میشه و بعد از اون ادرار میشه و با بی بی چک مشخص میشه... به همین راحتی نیست که ،امروز اقدام کنی فردا مشخص بشه بارداری یا نه

۱۶ روز از روزی که تخمکت آزاد میشه باید بگذره بی بی چک درست در میاد چه منفی چه مثبت

دیروز تخمدکگذاریت امروز بی بی زدی؟
مگه دستگاس یه شبه بشه بچه😐😐😐😐😂😂

اره خیلی زود زدی گلم

سوال های مرتبط