۲ پاسخ

من الان برا ناهارش درس کردم
یه شب قبلش گندم پوس کنده رو بزار خیس بخورههه
بعد فرداش گوشت رو با گندم بزار قشنگ بپزه مه گزاشتم تو ارام پز تقریبااا ۳الی ۴ساعت له له شد و تمام با یکم کره و یه کوچولو شکر بده بخوره نوش جونش

گوشت رو با پیاز و یکم چوب دارچین میذارم داخل زودپز بپزه،گندم پوست کنده(از شب قبل خیس خورده)یا بلغور گندم رو با آب میزارم میپزه و یکم کره اضافه میکنم و بعد گوشت پخته رو همراه با آبش که از صافی رد شده بهش اضافه میکنم و بعد با گوشتکوب برقی یا میکسر یکدستش میکنم

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۱۶ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری