من الان برا ناهارش درس کردم
یه شب قبلش گندم پوس کنده رو بزار خیس بخورههه
بعد فرداش گوشت رو با گندم بزار قشنگ بپزه مه گزاشتم تو ارام پز تقریبااا ۳الی ۴ساعت له له شد و تمام با یکم کره و یه کوچولو شکر بده بخوره نوش جونش
گوشت رو با پیاز و یکم چوب دارچین میذارم داخل زودپز بپزه،گندم پوست کنده(از شب قبل خیس خورده)یا بلغور گندم رو با آب میزارم میپزه و یکم کره اضافه میکنم و بعد گوشت پخته رو همراه با آبش که از صافی رد شده بهش اضافه میکنم و بعد با گوشتکوب برقی یا میکسر یکدستش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.