الهی😍😍😍 چقد نانازیه خدا حفظش کنه💜 ولی تار موهاشون نازکه ریشه موهاشون اذیت میشه گناه دارن🥺من نمیبندم
وواقعااااا چقدر ادم باید کمبود و عقده ای باشه ک زیر عکس بچه ک مث فرشته س بخنده یا دیس بزنه😕😕😕چتونهههه
الهیییی 💓
قشنگ خانوم😍😍
چقد منتظرم دخمل منم موهاش بلند شه ببندم براش
ای جونم
عسيسمممم🥹🥹🥹
عزیزمممم ناناز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.