موهاش بلند شده و میبندم خدایا شکرت ❤️🤩

تصویر
۷ پاسخ

الهی😍😍😍 چقد نانازیه خدا حفظش کنه💜 ولی تار موهاشون نازکه ریشه موهاشون اذیت میشه گناه دارن🥺من نمیبندم

وواقعااااا چقدر ادم باید کمبود و عقده ای باشه ک زیر عکس بچه ک مث فرشته س بخنده یا دیس بزنه😕😕😕چتونهههه

الهیییی 💓

قشنگ خانوم😍😍
چقد منتظرم دخمل منم موهاش بلند شه ببندم براش

ای جونم

عسيسمممم🥹🥹🥹

عزیزمممم ناناز

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱ سالگی
مامان ابوالفضل،دلارام مامان ابوالفضل،دلارام ۱۷ ماهگی