۵ پاسخ

روتین پوستی خوب داشته باشی صورتت تمیزمیشه.برای من عمه ام ازآلمان دوتاکرم آورداستفاده کردم بهترشده.کرم شب وروزآکوا۱۰

متاسفانه سخت می‌ره کک ومک

کرم رویال
عالیه من ۱ماه استفاده کردم پوستم صاف شده تاحدودی.الانم فقط در حد ابرسان و ضدافتاب

منم اومدم پیا ما رو بخونم منم دارم

لیرز میکنن عزیزم تحت نظر دکتر منم خیلی لکه دارم رو پوستم

سوال های مرتبط