۳ پاسخ

من چندتایی داشتم در اوردم

وای صورت من خیلی زباد خال و کک مک داره هنش داره بیشتر بیشه

من سه چهارتا خال ريز و كمرنگ داشتم برداشتم ولي بعد مدتي برگشتن .گفتن بايد مادرشون در بياري كه ديگه در نيان يكي توي گردنم هست حالت گوشي هست بايد اونو در بيارم كه ديگه در نيان

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی