دوستان
شما بیشتر چه چیزایی ویار میکنید

من اصلا هیچی ویار نمیکنم 😂😂😂😂

۱۳ پاسخ

فست فود😋البته قبل بارداری دوست داشتم با دوغ و اش دوغ چیزاییی خیلی ترش

من چیزایی که نمک زده بهش چاقاله و گوجه سبز و ریواس عاشقشم ولی نمک برام خوب نیس 🫠

من فقط چیزای ترررش و شورر...لواشک قره قروتی الوچه ترشک نمک خیار توت فرنگی گوشت کبابی کلا کباااب و دوغ ابعلی

همین دیروز بدجور دلم گوجه سبز خواست شوهرم برا یه کوچولو گوجه سبز ۷۰۰ داد ولی اووووف نگم ک با نمک چقدر چسبید

شیرینیجات فقط☹️

هندونه

سوسیس شیرینی

ترشششش دوغ لواشک گوجه سبز ....

من خیار،وگوجه😊

فست فود و چیزای سوخاری
ترشک
قبلا دوغ و پنیر میخواستم الان نه
من بارداری اول هیچی هوس نمیکردم ولی سر این یکی همش یه چیزی دلم میخاد

فقط هندوانه
صبح ظهر شب
اون اولا هم همش ترشی لواشک
تاحالا هوس چیزی نکردم

یه مدت ویارم رو چاغاله بود اینقدر خوردم که زده شدم کلا چیزای شور و نمکی زیاد ویار میکنم

کباب دوغ ترش.
هندونه شیرین گیلاس البالو
گوجه سبزونمک

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی