هیچی از همه چی بدم میاد
در واقع هیچی
خیلی کم پیش اومد که هوس غذایی خوراکی چیزی کنم
مامان تو دلی انومالی کی میری؟ جوادی نمیدونین چند میگیره؟
من ازهمچی بدم میاد،فقط ترشیجات دوس دارم اونم بعدش بالامیارم
انواع شیرینیجات🍰🍪🍩🍦🍬🍭
گرمک و خربزه
از سه ماهگی توکف انجیرم🥲🤤هنو نخوردم همسرم پیدا نمیکنه ولی شهرستان تموم انجیرا رسیده ولی نمیتونم برم فعلا
من تقریباهمه چی میخورم ودوست دارم امایه مدته دلم ماهی میخادکه گیرم نمیاد توروستاهستیم به شهردسترسی نداریم شوهرمم بندرسرکاره که مرخصی نداره خلاصه پولشم نیست چون ماهی های گوشت سفیدخیلی گرونن
والا من هیچی قبلا یبار بال و کتف هوس کردم ساعت۲شب
شد همین ولی تا شیرینی جات میخورم بالا میارم ترش دوس دارم
قورمه سبزی،آبغوره😅
همیچی ولی خب ترشی دوست دارم
میوه
من هیچی. فقط دوغ زیاد میخوردم چون آب نمیتونستم بخورم
بیشتر دوغ ترش و البالو و پنیر و...
هر چی اسمش بیاد 😅
همههه چییی
من ویارام تا ده هفتگی بود😁
🤣🤣هرچی اسمش بیاد ..الان مامانم تلفنی گفتش خواهرزادم مث چی انگور میخوره ....😋😋الانم منتظرم همسرم از سر کار بیاد برام بیاره😃😃😃
آلبالو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.