مامانا سنو انومالی داپلر رو دکتر برای چه کسایی مینویسه؟

۳ پاسخ

تو بارداری اولم دکتر برام نوشت چون شک به خونرسانی جفت به جنین داشتن
و وزن جنین کم بود

اکثرا مینویسند چیز خاصی نیست برای بررسی شریان های خونی جفت و رحمه نگرانش نباش

واسه کسای که خونرسانی جفت به جنین ضعیف باشه یا جفت پایین باشه مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری