۳ پاسخ

من اخرای ۲ماهگی اوایل ۳ماهگی براش گرفتم نگاش میکرد جدیدا دست میاره ک بگیره ولی نمیدونه ک باید انگشتاش رو باز کنه با دست مشت شده میخاد بگیره

پناه از دو ماهگی واکنش نشون میداد بهش الانم سیع میکنه بگیره ب دستش

از سه ماهگی براش میزدم دوست داشت میخندید هنوزم دوست داره سعی میکنه با دستاش بگیره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر جونی😍❤️ مامان رادمهر جونی😍❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رادان و 👶🧡 مامان رادان و 👶🧡 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی