خانما شیرخشک برای وزن دهی چی معرفی می‌کنید؟

۳ پاسخ

کامفورت نده
اگه بچت پی پی ش خوبه

من به دخترم نان میدم یک ماهه، هنوز وزنش نکردم ولی حس میکنم تپل شده

نان خوبه

سوال های مرتبط