بعد واکسن تا چند تبشون باشه باید ببریم بیمارستان

۴ پاسخ

اگه بره بالای 39 با پاشویه و دارو پایین نیاد

۳۹به بالا دیگه پایین نیاد باید ببری

امشب شب حیاتیه فک کنم منم امروز ساعت ۱۱ زدم

از ۳۸تب حساب میشه اگ دارو بدی پاشویه کنی پایین نیاد یا بالاتر بره باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط