مامانا
این سونو nt اوکیه دیگه؟

تصویر
۴ پاسخ

فقط فکر کنم جفت سرراهی هست یکم مراقبت و استراحت لازم دارید به مرور که بچه بزرگ بشه میره بالا جای نگرانی نیست
previa یعنی جفت سر راهی

خوبه همه چی

خداروشکر همه چی اوکیه

فکر نکنم ضرری باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان کُپُل✨🤱🏻🌱 مامان کُپُل✨🤱🏻🌱 هفته پانزدهم بارداری