این آزمایش nt منه به نظرتون اوکیه؟

تصویر
۴ پاسخ

اره خوبه هیچ ریسکی نداری

برای منم بالا بود دکتره گفت باید دوباره بری ازمایش بدی ترسوند منو رفتم ی دکتر دیگ گفتش چیز خاصی نیست ریسکات منفی زده
غربالگری دوم کواد ماکر انجام دادم اوکی بود خداروشکر

بهت احتمال چی داد بچه اتو

خب این یه صفحه دیگه هم داره

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان اوا 💗🐣 مامان مامان اوا 💗🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری