مامانا این جواب آزمایش nt منه چیزی ازش متوجه میشد
چطوره ؟!

تصویر
۵ پاسخ

نرماله

خوب جوابش

عکسی که فرستادید خیلی تار بود

جوابش خوبه موردی نداره الانم ۱۲هفته و ۳ روزتونه
از نظر سندرومم مشکلی نیست

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری