۵ پاسخ

من سیب زمینی طبق دستور همه فلافلا زدم سفت شد. بیرونیا بیشترش سیب زمینیه خوشمزه تره انگار.‌نخود خیلی خشک و سنگینه

نخود، سیر ، پیاز. فلفل دلمه رو چرخ کن
ادویه نمک فلفل زردچوبه بزن
پودر سوخاری یکم بزن توی موادش یا
مامانم نون باگت رو خشک میکنه پودر میکنه توش میریزه
بکینگ پودر هم بزن
مامانم تا اینجا درست میکنه بعد بسته بندی میکنه و میزاره فریزر
وقتی میخوایم درست کنیم یه بسته میزاره بیرون یه دونه سیب زمینی متوسط میزاره آب پز میشه رنده میکنه توی موادش با یک تخم مرغ
خیلی عالی میشه

پودر انبه بزن طعمش مثل بیرونیا میشه

سیب زمینی، سیر، پیاز، زردچوبه، نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، تخم‌ گشنیز، پودر آویشن
نخودش باید از شب قبل خیس بخوره و 2 بار چرخ شه تا زبر نباشه.
نخود و سیب زمینی و سیر و پیاز با هم چرخ میشن اینایی که نوشتم بعضیاش سلیقه ای هستن

بکینگ پودر زیاد بزن ترد میشه و پف میکنه تو روغن زیاد و داغ سرخ کن

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی