۸ پاسخ

نکسیوم میدم و رو تشک انتی رفلاکس میزارمش
واسه بچه من پنهان هست
نکسیوم عوارضی نداره من خیلی پرسیدم

من دکتر کیدیزول امپرازول و فاموتیدین به دخترم داد . کیدیزول دو سی سی صبح و شب میدم بهتره ناشتا باشه یه ده دقیقه بعد بهش شیر داد . فاموتیدین هم همینه نیم سی سی صبحا ناشتا باید بدم شیرم نباید بلافاصله بعداش بخوره . فاموتیدین خیلی خوب بود دکترش تازه قبل از عید داده دیگه اسید معداش تو خواب دخترمو بیدار نمیکنه و اینکه داروهای کولیک برای بچه هایی که رفلاکس دارن ، رفلاکس و بدتر میکنن در صورتی که خیلی به خودشون میپیچن باید داد . دکتر به دخترم رول میرابل داد مثل مامام دور تا دور ناف میزنن برای کولیک و نفخ رفلاکس و هم بد نمیکنه 👶🏼

من هم کیدیزول دادم هم فاموتیدین فاموتیدین خیلی بهتر بود

تو شیب بخوابه همیشه
درجا اروغشو بگیر
مقدار شیردهی اندازه بلعش باشه
نوبت های شیردهی روی نظم و ساعت باشه
اگر رفلاکس مکیدن داره پستونک بهش بده

منم نکسیوم میدم پنهانه دوماهه شروع کردم خیلی خوب شده
موقع شیر دادن شیب دار میگیرمش
جای خوابش هم شیب دار گذاشتم

دارو میدم کیدیزول این خیلی جواب بود شیب دار میخوابونم شیریشم همونطور شیب دار میدم اروغ شو میگیرم

هیچی رو دختر منکه تاثیر نداره قطره بی بی کر دکتر داده هیچ فایده ای نداره رسما دارم دیوانه میشم

منم خیلی درگیرشم،دکتر گفته نکسیوم بدم ولی شک دارم بدم یا نه میترسم عوارض داشته باشه،شما نی نیتون چه علایمی داره؟

سوال های مرتبط