میشه درد زایمان طبیعی رو توضیح بدید ؟!

۶ پاسخ

یه حسی مثل فشار دفع مدفوع اما واقعا دستشویی نداری

یه چندثانیه میگیره ول میکنه خداکنه خوش زا باشی زودزایمان کنی

تجربه زایمان رو سرچ کن کلی تجربه هاشونو نوشتن

اگه بچه ات درشته دردش خیلی زیاده
اگه زایمانت به ۹ ما ه نرسه نه چون بچه زیاد رشد نکرده

خودت میفهمی
میگیره ول میکنه
بقیه دردا دلپیچه و سردی

اره منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد