۹ پاسخ

رایگان

به روش بخیه ۴ تومن

حلقه دوتومن

من الان پرسیدم حلقه ۵۳۰۰ گفتن

من ۶/۵ با داروهاش شد

ی تومن هزینه دکتر شد بعد ۳تومنم قطره و پماد و امپول

با بیمه ۲ تومن بدون بیمه ۳ ملیون

سلام منم ۲۵این ماه باید پسرمو ختنه کنم اصلا دلم نمیاد 🥲🥲🥲

من نکردم هنوز ولی فک کنم ۱۵۰۰ تا ۲ گفتن

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا❤ مامان هدیه حضرت زهرا❤ ۱۵ ماهگی
مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۸ ماهگی