من بعد ۳۵ روز خون نیومد ولی دستمال میزارم اندازه بند انگشت کثیف میشه اونم قهوه ای هست.
من یه دفعه دل درد های شدیدی میگرم شما هم همینطورین ؟عادی به نظرتون ؟
من از روز بعدش خیلی کم شد دوسه روز بعدشم فقط لکه تا ده دوازده روز
من هنوز خونریزی دارم اندازه یه انگشت خون های لخته و سیاه ازم میاد
تا ۴۰ روز لکه بینی داری یا یهو خون میاد یکی دوروز هست دوباره میرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.