۸ پاسخ

شیر خشک بده حتما بچه سیر بشه،
سینه هاتم هر روز چندین و چند بار ماساژ بده، یه کم بدوش، بچه رو بزار زیرش بمکه، باز میشه قشنگم.
شیردهی درست رو هم یاد بگیر

برای زخم سینه ات از شیر خودت بزن هر دو سه ساعت یه بار .دو روزه خوب میشه

قطره یا پودر شیر افزا بخور.پماد شقاقم بزن

پماد شقاق سینه بزن،باز بزار هوا بخوره ،فعلا با سرنگ شیر خشک بده گاهی تا سینه ت زوتر خوب بشه بعد سینه هات خوب شد شیر افزا بخور من اینکار کردم

برای درد و زخم نوک سینه ات هیچی بهتر از شیر خودت نیست، شیرت بدوش بکش به نوک سینه ات چند روز این کارو کن تا خشک شد دوباره فشار بده بکش بهش خوب خوب میشه بچه ات هم بخوره مریض نمیشه ولی کرم باید بشوری

از کجا میدونی کمه اگه کم باشه که نمیریزه رولباست منم دقیقا سره سینم زخم شده بود خون میومد خودش خوب شد هیچی نزدم سعی کن غذاهایه آبکی بخوری شیرت زیادترم میشه

پماد شقاق سینه بزن. از خود شیرت بزن سر سینه هات . عسل اصل هم خوبه بزن نوک سینه هات. و برای گشنگی بچه شیر خشک بخر با قطره چکون از کنار سینه بده به بچه که هم سینه را میک بزنه هم سیر بشه فکر کنه داره سینه میخوره با قطره چکون یا سرنگ .بهش شیر حتما بده تا زردی نگیره

من همون بیمارستان ک بودم به پرستار گفتم دستگاه شیر دوش برقی آورد گذاشتم روش خیلی خوب شده قطره شیرافزا هم خوردم حجم شیر بشدت بالا رفت ولی آبکی اصلا سیر نمیشه شیرخشک هم میدم همزمان برو حموم زید آب گرم ماساژ بده و پماد شقاق سینه بزن

سوال های مرتبط