من بادمجون تپل درشت میگیرم کبابی میکنم،با گوشتکوب برقی یا دستی له میکنم،پیاز فروان خلالی برش میزنم سرخ میکنم با شعله کم نرم کاراملی شد سیر تازه خرد شده اضافه میکنم زرچوبه فلفل سیاه،یه کمی نعنا خشک یه کم تفت خورد بادمجونا رو اضافه میکنم یه استکان آب اضافه میکنی درشو میزاری،خوب به هم زن،گردو خرد شده هم اواسط پخت اضافه کن،۱ربع آخر هم کشک و اضافه کن،یه کمی پیاز داغ و سیر داغ و کشک و گردو هم برای تزئین نگه دار،نوش جان
بادمجون سرخ کن
پیاز سرخ کن توش نعنا خشک بریز تفت بده
با بادمجون له کن خوب
گردو خورد کن
نصف کشک کوچیک با نصف لیوان اب کن نه غلیظ بشع نه رقیق متوسط بریز با گردو روبادمجون
روحرارت بذار هر ۲ ۳ دقیقه یبار دورش بده ته نگیره بعد ک آبش خشک شد یه قاشق کشک بهش بده
من اینجوری درست میکنم
اول بادمجون رو پوست میکنم و حلقه حلقه میکنم سیر و پیاز و گوجه رو رنده میکنم داخلش آب میکنم داخل قابلمه رو و ادویه میریزم میزارم آب پز بشه و له بشه
وقتی بی آب شد با گوشت کوب له میکنم نعناع داغ و گردوی خورد شده میریزم و کشک رقیق شده
همین🥲
مت تیلیت میکنیم😋🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.