۴ پاسخ

ژل باریج بمال به لثه ش اگه اروم شد درد دندونه
سری بعدش استامینیفن بزن

اگر خیلی بی قراره یکم استامینوفن بده شاید درد داره

شاید دندونه

شاید طفلی جاییش درد میکنه

سوال های مرتبط