مامانا اسم تیام یا نفس کدومش بهتره ؟؟؟

۹ پاسخ

تیام که پسرونس نفس دخترونه ربطی بهم ندارن

تیام پسرونس‌ نفس هم دخترونس

تیام مگه پسرونه نیست؟

تیام پسرونس .ولی درکل نفس قشنگتره

نفس..

نفس.

نفس قشنگتره

نفس.

نفس قشنگ تره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آلوچه🩷 مامان آلوچه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی