خانوما سونو آنومالیم نرماله؟
این یکیشونه ق ل دومم پایین میذارم

تصویر
۷ پاسخ

خوبه عزیزم ادامه نداره؟

طول سرویکس ات خوب بوده ولی فک کنم فانل هستی چون زده فانلینگ پیش دکتر بردی؟

اره خوبه مبارکههههه برا منم امروز رفتم پسره

جفتشونم پسرن😁

خوبه همه چی چن روزی با هم اختلاف رشد دارن که طبیعیه
فقط فکر کنم قل دوم وزنشو اشتباه زدن
چون امکان نداره بچه تو این سن ۲ کیلو به بالا باشه

آره گلم نرماله .دوتاشون هم پسره❤️

عکس دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی