خوبه عزیزم ادامه نداره؟
طول سرویکس ات خوب بوده ولی فک کنم فانل هستی چون زده فانلینگ پیش دکتر بردی؟
اره خوبه مبارکههههه برا منم امروز رفتم پسره
جفتشونم پسرن😁
خوبه همه چی چن روزی با هم اختلاف رشد دارن که طبیعیه
فقط فکر کنم قل دوم وزنشو اشتباه زدن
چون امکان نداره بچه تو این سن ۲ کیلو به بالا باشه
آره گلم نرماله .دوتاشون هم پسره❤️
عکس دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.