۴ پاسخ

از تنها عملي ك نميترسم سزارينه چون يبار تجربشو داشتم واقعا برام راحت بود

ترس ندارد عزیزم
بدن ما خانما ساخته شده برای اینکار

همه میترسن عزیزم😂ولی ارزششو داره یه قندونبات داری توخونت

سزارین عزیزم

سوال های مرتبط