۲ پاسخ

معمولا عزیزم رو جعبه داروها نوشته
اکثرا یک ماهه اند

بازم اگه مجبوری بده به بچه
اتفاقی نمیفته
فقط اثربخشیش کمتره
که باید سر فرصت یک نو بخری

همیشه دارو های نی نی رو کم حجم بخر، منظورم اونی که میلی کمتری داره که باز کردی نخورد دور بریزی بعد ی ماه

۲۰تا۳۰روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی