خانوما ديدن تلويزيون از كي مجازه؟

۳۱ پاسخ

من از یک سالگی گذاشتم چون به کارام نمی‌رسم اصلا

دختر من از پنج ماهگی داره میبینه😆😆

فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان به من گفت بعد از دوسال
نهایتا دوتا یک ربع
اونم فقط تو تلوزیون گوشی اصصصلا

ب نام خدا از الان 😂میزارم هرروز روشنه ولی خ تمایل نداره

2 سال

من از یه سالگی گذاشتم چنتا کارتون دوس داره میبینه بقیه نگاه نمیکنه

دختر من گوشی میخواد ولی تلویزیون اصلا نگاه نمیکنه منم زیاد گوشی نمیدم چون واقعاً دیونه میشه

دراصل از موقعی ک بچه حرف زدن یاد بگیره باید بزاری

میگن ۲.ولی نمیشه

۲ سالگی اونم روزی یک ربع

دخترِمن خیلی زود شروع به نگاه کردن کرد، چون من به کارام نمیتونستم برسم

خوشم میاد همه میگفتن ما از ۲ سالگی کمتر نمیزاریم ببینه😂😂

از خیلی وقته روشنه خودش تمایلی به دیدن نداره

میگن از دوسال به بالا ولی من یماهی هست براش میزارم خیلی ارتباط میگیره و باهاشون حرف میزنه میرقصه آواهارو تکرار میکنه منم به کارام میرسم خیلی خوبه

از ۸ ماهگی روشن میکردم ولی اصلا توجه نمی‌کرد الانم اصلا توجه نمیکنه ولی کل روز روی شبکه پویا هست ولی ۵ دقیقه گامل نگاه نمیکنه ولی اصلش از ۲ سالگی هست

پسر من عاشق آهنگ من براش میذارم هم باشون میرقصه هم بعضی آهنگها میگن هی باشون میگی هی وهمخونی میکنه بعضی کلمات بنظر من خوب کلی هم شاد وسرگرمش می‌کنه اخه چقدر بازی کنیم باشون من همه نوع بازی باهاش میکنم ولی جوری بااهنگها عشق می‌کنه ومیرقصه میگم بابا بذار بچه شاد باشه

زیر دوسال خوب نی
ولی خب من از اول تلویزیونم روشن بوده
اصن علاقه ای هم نداره فقط برا خودم روشنه
گاهی شعری چیزی بخونن برمیگرده نگا میکنه

واسه از ۵ماهگی روشن بود واسش

من تا ۱۸ ماهگی اصلا اجازه ندادم
اما الان کم کم کارتون باز میکنم درحد چن دقیقه
ولی ازین ناراحتم که به گوشی هم عادت کرده همش میگه عکس میشینه عکسای گالری مو میبینه

قبل از اینکه بچه دار بشم تا ۳سالگی غیرمجاز بود ولی الان از یکسال و نیمگی خیلیم خوبه براش🤣😂

از دو سالگی ولی من از یک سالگی روزی ده دیقه تا ی رب براش کارتون گذاشتم ، زیادم تمایلی نداره، سر ده دیقه پا میشه میره

یک هفتس مجازش کردم 😂💪

تلویزیون ما بیشتر اوقات روشنه ولی نگاه نمیکنه مگه اینکه آهنگ تبلیغ باشه اونم در حد چند دقیقه

من از یکسالگی میبینه

از روزی که به دنیا بیاد

والا ارسام عاشق مستند حیوانات هست تا میبنه یه عالمه خوشحال میشه

من از وقتی جنگ شد خونه ایم دیگ مجبور شدم گذاشتم ولی زیر۲سال خوب نیس

من روشن میزارم ولی اکثرا یکم میبینه خودش میره بازی میکنه بیشتر اهنگ میزارم براش کردی میرقصه😅

من تازگي براش كارتون ميذارم

من تازه شروع کردم اونم در حد کم نمیخاستم تا دو سال بذارم ببینه ولی یسره میچسبه بهم به هیچ کاریم نمیرسم

من از شش ماهگی براش روشن گذاشتم
ولی فقط صدارو میشنوه و همراهی میکنه تو ترانه ها و شعرای کودکانه نمیبینه اصلا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۷ ماهگی
مامان احسان وائلمان مامان احسان وائلمان ۲ سالگی