سلام برای ترش خفه معده چی خوبه

۲ پاسخ

اب رو اتیشه

شربت ادی ژل
ولی باید خیلی کم بخوری
در حد نصف قاشق چایهوری

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان mojeze مامان mojeze هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری