سلام برای نفغ معده چی خوبه ؟

۶ پاسخ

قرص دایمتیکون،جویدنی انگاری ادامس نعنا

الوچه

کیوی

ناشتا پنتو پرازول خوردم هم نفخ رفت هم معده درد

اوف منم انقد ورم میکنم کوچیکترین چیزی میخورم انگار یه گاوی خوردم انقد شکمم باد میکنه انگار ۷،۸ماهمه

گ.و.ز🤣🤣🤣😂😂😂.
منم انقد دارم میترسم جای برم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۸ ماهگی