سلام برای ترش کردناسید معده چی خوبه

۵ پاسخ

پنتوپرازول ۴۰ ناشتا بخور

بادام درختی عالیه.

شربت لاکسی ژل عالیه توی بارداری مجازه

منم اسید معده خیلی اذیتم میکنه جوری که شبا باید نیمه نشسته بخابم
اما جدیدا غروبا یه لیوان شیرسرد میخورم واقعا واقعا واقعا معجزه میکنه واسم اصلا دیگ اسید معده و ندارم و معدم نمیجوشه روزایی که شیر نداریم خونه یا یادم میره بخورم شب باز معدم آتیش میگیره شماهم امتحان کن حتما

شربت معده

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان mojeze مامان mojeze هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته هفدهم بارداری