خانم های سزارینی شما پمپ درد گرفتین؟؟

۱۰ پاسخ

میخوای راحت باشی بگیر

من نگرفتم با شیاف و مسکن میتونی قشنگ سر کنی

ن عزیزم لازم نیست بخدا اصلا درد انچنانی نداره

من نگرفتم خیلی سخت بود شاید اگر می‌گرفتم کمتر درد می‌کشیدم بنظرم توحتما بگیر شاید واقعا توی کم شدن درد اثر داشته باشه برا من شیاف کافی نبود پشیمون شدم که چرا نگرفتم

اصلا به قیمتش اهمیت نده هر چی بود بگیر
من سر سزارین قبلی داشتم عالی بود چون سر قبلی ترش نداشتم مقایسه میکنم از زمین تا آسمون فرقش بود

نه عزیزم باید دارو باشه که پمپ درد بگیری من که با شیاف خیلی خیلی دردم کم شد فقط ۴ساعت اول وحشتناک درد داشتم بعدش با شیاف درست شد

نه دردش با شیاف قابل تحمله

من سر زایمان اولم گرفتم عالی بود واقعا

پمپ درد باید از کجا بگیریم؟

بله ه ه

سوال های مرتبط